1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują artykuł lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Trafna lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest ogromnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się innowacyjnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są istotne, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna od tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże dać im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, żeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.